zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 01:29:32 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 01:13:40 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> No i?

I co widzisz? Masz tam gdzieś ^[H? W takim razie jakim cudem pod xtermem
bez tej zmiany miałby działać dowolny shell (bindkeys), programy oparte
na ncurses z możliwością rekonfiguracji klawiatury (ekg), slrn, etc...?

> Zgadza się ale co ma piernik do wiatraka?

To, że konsole tak nie działa, czyli działa BŁĘDNIE.

> Inaczej - na które moje zdanie to jest odpowiedź?

Na to, że developerzy KDE musieliby cokolwiek wiedzieć o zachowaniu
xterma w PLD, co jest to kompletną bzdurą. Oni powinni wiedzieć, że
terminale obsługuje się przez terminfo.

> Pisał o czym innym.

Najwyraźniej musisz jeszcze doczytać o terminalach.

> Jeszcze raz: Program konsole domyslnie zachowuje się tak samo jak oryginalny
> xterm (bez gównianych modyfikacji w ad).

Ostatni raz: programowi konsole nic do jakiegokolwiek terminala. On ma
się zachowywać zgodnie z terminfo a nie hardcodowanymi sekwencjami w
takim stopniu, na jaki pozwala ta baza (bo że nie wszystkie kombinacje
obejmuje to oczywiste).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/