zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 02:54:57 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 02:23:55 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> konsole JEST emulatorenm terminala(i).

Lubimy wycinać z kontekstu, tak? OK. Skoro sam jest emulatorem to czemu
próbuje udawać xterma? Skoro zachowuje się inaczej niż oryginał, to
znaczy że jest dupiatym emulatorem. Nieudolne podszywanie się świadczy
właśnie o niewiedzy autorów w temacie terminali. Ile razy mam powtarzać:
albo dostarczamy pakiet zgodny z terminfo, albo dostarczamy pakiet ŹLE
DZIAŁAJĄCY? Próbujesz udowodnić, że konsole działa dobrze, gdy tak nie
jest (czego dowodzi ten wątek)? W żadnej konfiguracji nie działają pod
nim kombinacje {ctrl,shift}-strzałki w mc. Zrób, żeby konsole miało
funkcjonalność xterma, to pogadamy.

PS. jednej rzeczy jeszcze nie rozumiem - po jaką cholerę krzyczysz o
xterm.ad, skoro to jest konfiguracja xterma a nie konsole? xterm w ten
sposób działa, a konsole czy to Z nim czy BEZ niego NIE działa.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/