[AC] nvidia

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Pon, 29 Mar 2004, 10:19:09 CEST

W liscie z nie, 28-03-2004, godz. 11:03, Marcin Dolinski pisze:
> W licie z sob, 27-03-2004, godz. 20:55, Patrys :: Patryk Zawadzki

> A to Ci pozwoli na zainstalowanie modułu do innej wersji sterownika i
> raczej nie zadziała. Tego chcesz?
W tej chwili tez nie dziala, bo zeby zainstalowac XFree86-driver-nvidia
na kernelu SMP, musze wymusic --nodeps zeby nie plul sie o brakujacy
modul kernela. Mozna rownie dobrze eksportowac konkretna wersje keyworda
w pakietach kernel*-video-nvidia i takiej samej wymagac w
XFree86-driver-nvidia. Chodzi mi tylko o to, zeby pakiet zwykly i pakiet
SMP byly dla tego sterownika rownowazne. Nie chce myslec, co by sie
stalo gdybym puscil poldka na automacie i nie czytal co tak wlasciwie
chce zrobic z moim systemem. Mialbym wesola niespodzianke.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew