zsh

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 10:27:21 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 03:15:41AM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> konsole moze emulować xtermn i jezeli exportuje TERM=xterm{,-color} to
> zachowuje sie tak jak oryginalny xterm - pisałem to juz raz.

No to trzeba wywalić zmiany PLD-specific z terminfo dla xterm
i konfiguracji xterm. Wie ktoś po co to u nas było zmieniane? Jeśli
naprawdę był powód, to konsole itp. też trzeba tak samo zmienić.

Inna sprawa że terminale i terminfo są zwalone nie tylko w PLD. Ciągle
dostaję informacje od userów, że Backspace nie działa w CJC. Ale nie mam
zamiaru robić workaroundów, tylko dlatego że w wielu innych konsolowaych
programach takie są.

A jeżeli konsole rzeczywiście wysyła takie kody jak _oryginalny_ xterm,
to znaczy że konsole jest OK (prawidłowo emuluje xterm), a nasze
terminfo i nasz xterm są zwalone.

Pozdrowienia,
	Jacek