SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 29 Mar 2004, 15:17:42 CEST

Artur Frysiak (wiget w pld-linux.org) wrote:

> A najgorsze jest to, że /etc/mail w postfiksie to moja wina :-(

To może pora odkręcać powoli te ujednolicenia - bo jak wiedać więcej z
tym problemów niż pożytku. W takim debianie mają /etc/postfix i /etc/exim
i wszyscy są zadowoleni.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]