zsh

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Pon, 29 Mar 2004, 11:18:11 CEST

W liście z pon, 29-03-2004, godz. 11:12, Adam Gorzkiewicz pisze:

> On Monday 29 March 2004 11:02, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> (...)
>
> Jeszcze raz: terminale nie działają "na bazie". Terminale mają działać tak jak
> jest to w bazie terminfo zapisane - czyli być z nia zgodne. Z tej bazy
> korzystają _aplikacje_na_terminalu_odpalone_, żeby na podstawie $TERM
> wiedziały jak z danym terminalem gadać.
> Nasz xterm jest zgodny z _naszą_ bazą terminfo, ponieważ i ona i sam xterm ma
> zachowanie zmodyfikowane. Konsole exportujac xterm{,-color} nie zachowuje sie
> [...]
Chyba wiesz, o co mi chodzi. O to, że konsole ma się nijak do bazy
dostarczanej z PLD. *Pakiet* konsole od dawna ignoruje te zmiany, nie
skompilowana binarka. Chodzi mi o to, że trzeba go spatchować żeby
wszystkie emulatory przedstawiające się jako xterm* zachowywały się
identycznie. *Wiem* jak działają terminale. Może piszę dzisiaj lekko
nieprzejrzyście, ale od 2 tygodni śpię po 5 godzin.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew