zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 12:55:17 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 12:49:40 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Konsole nie ma predefiniowanej emulacji tego typu terminala i tyle - dlaczego

Ale za rok czy dwa może będzie miało.

> któś miałby to dodawać do domyslnego menu? Konsole by default umie emulować
> xterm, xterm-r5, vt100, vt420pc i linux.

Te przed linux to chyba jakieś starocie, nie? W obecnych terminalach
brakuje opisów wielu przydatnych kombinacji.

> (niestety już edytorem) i masz rxvt - wszystko prosto i przejzyscie - nie
> rozumiem dlaczego tak sie stroszysz widząc nazwę "konsole".

Bo mi klawiatura pod nim nie chodzi! :P
Gdyby chociaż {ctrl,shift}-{strzałki,ins,del,home,end,pgup,pgdn}
chodziło, to byłoby nieźle. Gdyby jeszcze dało się pod dowolną
kombinację klawiszy podpiąć ctrl-coś, to bym go zaczął używać na codzień
(xterm tego nie umie, albo ja nie umiem tego xtermowi zrobić).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/