SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 13:06:18 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 01:01:43PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Bez sensu jest wywalać wszystkim pakietom domyślną konfigurację.
>
> Niech konfliktuje ale nie sztucznie (czyli via obsoletes/conflicts).

U nas są porobione też _sztuczne_ konflikty na poziomie plików - np.
wszystkie majlery mają katalog konfiguracyjny zmieniony na /etc/mail,
co nie daje nic poza niemożnością zainstalowania dwóch na raz. Łagodne
przejście z qmaila na postfixa (oba uruchomione do czasu opróżnienia
kolejki pierwszego) udało mi się tylko dlatego, że akurat one nie
używały plików o takich samych nazwach, ale nie zawsze przecież tak musi
być.

Oczywiście odkręcanie tego teraz już nie ma sensu. Trzeba było pomyśleć
zanim się to zrobiło. No chyba że ktoś mnie przekona, że /etc/mail jest
lepsze od domyślnego /etc/postfix. (plik /etc/mail/aliases mnie nie
przekonuje).

Pozdrowienia,
	Jacek