SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Pon, 29 Mar 2004, 19:16:43 CEST

On Mon,  Mar 29,  2004 at  06:34:16PM +0200,  Bartosz Taudul
wrote:

> Bo ktoś  jest bałwan.  Jakby było, to  można by  zrobić do
> poldka opcję: o pytaj  czy instalować sugerowane pakiety o
> zawsze instaluj sugerowanych pakiety  o nigdy nie instaluj
> sugerowanych pakietów
>
> A teraz się nie da.

Fajnie   gdyby   takie   pole    ewaluowało   się   już   na
maszynie  na   której  pakiet  ma  być   instalowany,  czyli
byłoby   wynikiem   scriptletu.   Wtedy   np.   możnaby   na
podstawie    już   zainstalowanych    pakietów   zasugerować
najlepiej   współpracujący,  albo   na  podstawie   jakiegoś
/etc/installation-profile  w  którym mogłoby  być  'server',
'workstation' or  sth zapodać najbardziej  suggested pakiet.
Rozmarzyłem  się.  :)  Na przykład  możnaby  sprawdzić,  czy
/etc/sysconfig/interfaces zawiera ppp0 włączone by default i
obczaić  /etc/ppp i  na podstawie  tych informacji  domyślić
się,  czy  użytkownik  nie  chce  przypadkiem  pakietu  omta
zamiast Exim do wysyłania poczty, gdyż jest modemowcem.
Itd, itd...

--
siefca