[OT] Re: Dwa nowe spece.

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 30 Mar 2004, 10:09:37 CEST

Dnia Mon, 29 Mar 2004 22:56:36 +0200
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> nabazgrał:

> Przemysław Białek wrote:

> PS. Nie martw sie, podchwycisz. Tez tu jestem od niedawna i popelniam
> coraz mniej bledow (choc czytanie pld-devel zajmuje mi troszku czasu
> ;).

Na to jest sposób przynajmniej w sylpheedzie - przytrzymujesz spację i
jedynie puszczasz gdy "o, jakiś nowy", "o post qboosha", "oo ankry" no i
ew. "oo g0tar". Tym samym pomijasz wszystkie posty OT (jak i ten :P)
a wiesz wszystko co jest potrzebne [oprócz może niuansów w stylu "czemu
dupa Maryny jest w tym menu a nie w tamtym" (pozdrawiam przy okazji
wszystkie Maryny! :* )].
Oczywiście *-en czytamy zawsze w całości, coby pomagać naszym
zagranicznym kolegom :)

--
DeeJay1