zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 30 Mar 2004, 12:47:42 CEST

Michal Kochanowicz napisał(a):
> To jest bzdura - słyszałeś o telnet / ssh? To może odrazu napisz że
> adgor ma zmienić w xtermie i ncurses NA WSZYSTKICH MASZYNACH NA CAŁYM
> ŚWIECIE jednocześnie.

Po pierwsze czytaj uważnie, a po drugie czytaj cały wątek - już pisałem,
co mi naprawienie terminfo zrobiło z obsługą klawiatury na zdalnych
hostach nie-PLD. Po trzecie to ja zmieniłem i po czwarte to właśnie
'prawidłowy' terminfo, którego domaga się adgor, nie działa ze światem
(nie widzę kontrprzykładów). Więcej wątku Ci streszczał nie będę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/