zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 30 Mar 2004, 13:06:41 CEST

Adam Gorzkiewicz napisał(a):
> Zgadza się. Teraz pytanie - czy zmodyfikować naszego xterma (exportuje
> xterm-color a wysyła te sekwencje), czy też brać xterma z XF86 za
> wyznacznik
> i modyfikować pod niego terminfo.

Tak źle i tak niedobrze. Wywalisz khome/kend z terminfo dla xterm(-color)
- nie będzie możliwości skonfigurowania aplikacji lokalnie. Wymusisz
eksportowanie TERM=xterm-xf86-v32 - starsze zdalne hosty nie będą
wiedziały, co to (ja mam nawet takie, co nie znają xterm-color czy...
linux). A z tego co pisałem to wynika, że i tak wiele maszyn ma w terminfo
te nieszczęsne khome/kend dla xterma, więc PLD nie jest tu żadnym
wyjątkiem. Proponowałbym nie odbiegać od świata w poprawności i zostawić
zgodnie z zasadą 'wszyscy robimy źle, bo tylko tak działa'.

> ftppld w ktown:~> TERM=xterm tput khome|hexdump -C
> 00000000  1b 4f 48                                          |.OH|
> 00000003
> ftppld w ktown:~> TERM=xterm tput kend|hexdump -C
> 00000000  1b 4f 46                                          |.OF|
> 00000003
> ftppld w ktown:~> TERM=xterm-color tput khome|hexdump -C
> ftppld w ktown:~> TERM=xterm-color tput kend|hexdump -C

No, kolejni. Co prawda tylko dla xterm, ale jest. A sprawdź jeszcze kfnd i
kslt.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/