Status apache1 w ac (Re: SPECS: ...)

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Wto, 30 Mar 2004, 22:32:35 CEST

On Tue, 30 Mar 2004 22:28:36 +0200, you wrote:

>To się podepnę z wątkiem czekającym od jakiegoś czasu (jednym z kilku)

>To nie wystarczy - musiałyby -devele przestać konfliktować.
>
>No właśnie - jaki ma być status apache1 w Ac?
>Jeśli mają być do niego jakiekolwiek moduły - muszą się dać oba -devele
>zainstalować naraz.

wogóle devel ciągnie za sobą demona apache - nie dało by się tego
uniknać ?

>Druga rzecz - konfiguracja. /etc/httpd/httpd.conf nie może być
>jednocześnie plikiem i katalogiem.
>Jeśli apache1 ma być oficjalnie w Ac, to IMO lepiej żeby też czytał
>konfigurację z katalogu, nie pliku (podobno umie).[1]

ja jeszcze długo będe musiał mieć u siebie apach1 wiec dla mnie
koniecznie

>Jakieś workaroundy z mv plików konfiguracyjnych w %post (widziałem w paru
>specach) są nie do przyjęcia - do poprawki.
>
>[1] pytanie dodatkowe, czy to ma być ten sam katalog dla apache1
>i apache 2.x

IMHO inny

>i zbliżone: czy ma być możliwe uruchomienie obu jednocześnie.

koniecznie

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]