terminfo w PLD

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 30 Mar 2004, 17:56:36 CEST

Adam Gorzkiewicz napisał(a):
> [...]

Aż sobie przebudowałem bez tej łaty, ehhh;)

Wymuszanie nie ma sensu, bo włączenie programu korzystającego z tego trybu
(np. vima) i jego wyłączenie spowoduje, że zsh wróci do stanu wyjściowego.

Ale już lynx czy mutt nie. Dodanie khome/kend (\eOHF) im pomaga,
poprzednim nie szkodzi. Ale zsh pod konsole uruchomionym spod xterma i tak
NIE działa poprawnie (na konsole uruchomionym z menu aplikacji OK) - nadal
utrzymujesz, że konsole jest prawidłowo napisane? tput khome zwraca to, co
generuje home.

> ODWOŁUJĘ - NIE CZYTAJCIE TEGO - TO STEK BZDUR!!
>
> Mam na razie dość tematu terminali i ncurses ;((

Ale teraz jest potrzebna decyzja, co robimy. Możliwości:
1. poprawna - wywalić khome/kend, bo ich w xtermie nie ma. Programy z
sekwencjami wpisanymi na sztywno będą działały (zsh, mc, vim), pozostałe
nie (lynx, mutt, pewnie wiele innych), tak lokalnie jak i zdalnie - IMHO
odpada.
2. dodać khome/kend takie, jak generuje xterm w trybie aplikacji. Będą
działały tylko wszystkie programy pracujące w tym trybie, pozostałym
trzeba wpisać sekwencje na sztywno (niektóre już mają - zsh). Zdalnie nie
będzie działał RH i Debian.
3. dodać khome/kend takie, jak generuje xterm w trybie normalnym, zrobić
#override - przestaną działać programy korzystające z trybu aplikacji z
wpisanymi na sztywno sekwencjami (vim), ale zdalnie chodzi najwięcej.
4. Być zgodnym z RH i Debianem, czyli wrócić do stanu sprzed dyskusji.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/