[Ac] zsh

Tomasz Wittner Tomasz.Wittner w xl.wp.pl
Wto, 30 Mar 2004, 18:20:09 CEST

Dnia wto 30. marca 2004 04:44, Michal Chruszcz napisał:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 30
>
> March 2004 02:39, Michal Chruszcz typed:

> Nie wiem jak i dlaczego, ale nagle zaczęło działać, więc nie jest źle ;-)
Niebałdzo (przynajmniej u mnie):
[inter w asus ~]$ zsh
[inter w asus ~]$ autoload -U promptinit
[inter w asus ~]$ promptinit
[inter w asus ~]$ prompt bart
izsh: segmentation fault  zsh
[inter w asus ~]$ rpm -q zsh glibc
zsh-4.2.0-1
glibc-2.3.2-7
(wszystkie pakiety to własne kompilaty).
--
Tomasz Wittner