geninitrd i ide_generic

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 31 Mar 2004, 09:53:25 CEST

Łukasz [DeeJay1] Jernaś wrote:
> Dnia Wed, 31 Mar 2004 09:23:33 +0200
> Robert Grabowski <Robert.Grabowski w 7bulls.com> nabazgrał:

[...]
> Podmontowałeś /proc w chroocie i miałeś dobry fstab tam *przed*
> instalacją kernela?
> Jeśli nie to miał marne szanse na wstanie, geninitrd z oczywistych
> względów nie wyszuka sobie odpowiednich modułów poza chrootem...

To pytanie chyba do instalatora, a nie do mnie :) Zakładam, że
instalator montuje /proc i poprawnie generuje mi /etc/fstab'a ...
Potem ręcznie kilka razy generowaliśmy initrd w chroocie (na 100% był
podmontowany /proc) i nadal nie wrzucał tego modułu.

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com