geninitrd i ide_generic

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 31 Mar 2004, 09:58:31 CEST

Artur Frysiak wrote:

> Poprosze /etc/fstab, /etc/modules.conf, /etc/modprobe.conf.
> Przydał by się też wynik geninitrd -v.
>
> Pozdrawiam

    hmmm... teraz tego nie mogę podesłać ... dopiero jutro, bo komputer
jest poza moim wzrokiem. Ale z tego co pamiętam, to:
/etc/fstab było
/dev/hda1 / ext3 default 0 0

/etc/modules.conf puste
/etc/modprobe.conf puste

geninitrd wrzucał poprawne moduły jeżeli chodzi o system plików, ale nie
wrzucał modułu do ide. aaa... lspci nie pokazuje żadnego ide - być może
tu jest problem?

Mnie najbardziej martwi to, że instalatow źle wygenerował initrd.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com