geninitrd i ide_generic

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 31 Mar 2004, 10:39:36 CEST

Artur Frysiak wrote:

> geninitrd nie obsługuje jeszcze sytuacji kiedy ide nie jest na pci i nie
> jest to wpisane do /etc/modules.conf|/etc/modprobe.conf.

    A nie rozwiązałoby problemu, gdyby geninitrd ładował ide_generic w
sytacji, gdy nie zjadzie ide na pci?

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 621 02 90
mobile: +48 602 493 105