geninitrd i ide_generic

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 31 Mar 2004, 12:29:42 CEST

Robert Grabowski wrote:

> Właśnie o taką sytuację mi chodzi ...

Tfu ... chyba źle się wyraziłem ... chodzi mi of coz o to, że ten
nieszczęsny ide_generic byłby dodawany tylko wtedy, gdy faktycznie root
jest na ide.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 621 02 90
mobile: +48 602 493 105