Linux Registry

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 31 Mar 2004, 22:12:44 CEST

> Proponuję   wdrożyć   w   PLD   Linux   mechanizm   rejestru
> systemowego.  Proszę  członków   CDG  o  rozpatrzenie  mojej
> propropozycji głosowania, którą  pozwoliłem sobie umieścić w
> module cdg w katalogu proponowane-glosowania.
>
> Więcej informacji: http://registry.sf.net/
> W module SPECS jest też registry.spec.

Wersja 0.1.5 trochę zniechęca do uzależniania od niej połowy systemu.
Ale proof of concept można w CVS-ie zrobić (registry.spec już jest, coś
jeszcze byłoby potrzebne?). I dać komuś do potestowania zanim zaczniemy
się zastanawiać czy wdrożyć to do głównej linii dystrybucji.

Tyle na dzień dobry. Wracam do czytania registry.sf.net .

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |