Linux Registry

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Śro, 31 Mar 2004, 22:52:10 CEST

On Wed, Mar 31, 2004 at 10:40:19PM +0200, Michal Kochanowicz
wrote:

> No właśnie nie miałem, ale jak czytam o takich rzeczach to
> myśle  że  *powinni  tego  zabronić*  ;-P

1.) nie używam zielska
2.) masz jakieś uprzedzenia bo kojarzy Ci się z windowsem

dla mnie bomba: nie trzeba się uczyć formatów różnych plików
(ofkors  już  po zdominowaniu  świata  przez  to :)  ),  nie
trzeba  parsować żadnego  XML,  łatwe  usuwanie i  dodawanie
kluczy,  łatwy backup,  łatwa kontrola  dostępu (szczególnie
w  połączeniu z  listami  kontroli  dostępu), atomowe  prawa
do  haseł rozwiązują  problemy PAM  chodzącego z  obniżonymi
uprawnieniami  (np. mailer  który chce  weryfikować hasła  a
nie  działa  z  roota),  łatwa  zdalna  modyfikacja  --  via
rsync/cvs/ftp over  ssh, łatwe przeglądanie (może  plugin do
midnight commandera?), łatwo  napisać narzędzia edycyjne pod
gtk czy qt, oraz łatwo mieszać w tym z szela...

--
siefca