Linux Registry

Pawel Wilk siefca w gnu.org
Śro, 31 Mar 2004, 23:45:25 CEST

On Wed, Mar 31, 2004 at 11:13:06PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> I tu moim zdaniem się mylisz. Jak zapiszesz coś takiego:
> cache_dir diskd /var/cache/squid 7232 16 256

system.sw.squid.current.cache.dir:

type = "diskd"
name = "/var/cache/squid"
fsdata = "7232 16 256"
options = ""

>   deny message = relay not permitted ?
>
> Widzę  dwie  możliwości:  albo  wpakujesz  to  jako  jedną
> wartość klucza  - czyli i  tak musisz znać  składnię, albo
> zrobisz  z tego  jakąś koszmarną  rzeźbę rozbijając  to na
> pojedyncze  regułki.  Czytelność  żadna, a  i  tak  format
> (nazwy kluczy, i  co w nie wpisać)  musisz wiedzieć. Sorry
> Winnetou...

ofkors,  że nie  rozbiję,  wpakuję  każdego transporta  albo
routera jako osobną wartość klucza.

lecz popatrz  statystycznie.. apache,  proftpd, konfiguracja
systemu.  tego jest  też  bardzo dużo  i  bardzo ładnie  się
aplikuje.

--
siefca