python-devel-tools

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 1 Maj 2004, 22:37:22 CEST

wrobell wrote:

> a swistak... caly swiat uzywa windowsa, wiec co robisz na tej liscie?

To niech uzywa. Nic mi do tego jak to chodzi pod Windowsami, ale AFAIK
pod wszystkimi innymi Linuksami chodzi tak jak obecnie u nas, więc sam
przyznaj, że nagła zmiana byłaby zaskoczeniem.

> co ma wiatrak do piernika?

Chcesz zostawic wielu userow, nie wiedzacych dlaczego nie dziala, na lodzie.

> nie mamy. tak zostalo kiedys postanowione (nie przeze mnie), wiec...

Wiem, ze bylo postanowione.

> nie dziala

Ma jakies powazne błędy poza brakiem #!/usr/bin/python na początku? Ja
staram się nie być czepialskim...

> er? komunikat niewiele mówiący? dostanie informacje o tym, że nie może
> znaleźć danego modułu. czego chcieć więcej?

Dlaczego nie moze? U mojego kumpla dziala! Wszystkim naokolo dziala! W
Windowsach dziala! Co jest?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa