python-devel-tools

wrobell wrobell w pld-linux.org
Nie, 2 Maj 2004, 00:10:29 CEST

On Sat, May 01, 2004 at 10:37:22PM +0200, Jakub Piotr C?apa wrote:
> [...]
[...]
> Chcesz zostawic wielu userow, nie wiedzacych dlaczego nie dziala, na lodzie.
gadasz bzdury. user dostanie komunikat, ze nie moze zostac znaleziony
odpowiedni modul.

[...]
> Ma jakies powazne błędy poza brakiem #!/usr/bin/python na początku? Ja
> staram się nie być czepialskim...
uruchomiles ten skrypt? nie chodzi mi ani o brak "$!..."
ani o brak "import sys", po prostu nie dziala tak jakbys chcial.
jesli nazwiesz go timeit.py, to dostaniesz blad o braku funkcji main,
pomimo tego, ze modul timeit ma ta funkcje. zgadnij dlaczego?

> Dlaczego nie moze? U mojego kumpla dziala! Wszystkim naokolo dziala! W
> Windowsach dziala! Co jest?
bzdura. uzytkownik dostanie komunikat o braku modulu. man python,
ustawi sobie PYTHONPATH i po krzyku.

a obecnie...  instalujesz ipython-a i nie dziala. dlaczego?
stworzylem skrypty o nazwie getpass.py, pdb.py lub mam
katalogi email, bsddb, encodings lub hotshot i skrypt nie dziala.
dlaczego? ach... proste rozwiaznie - trzeba kombinowac z sys.path
(jestem ciekaw gdzie mozna sobie o tym poczytac) :-\

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>