pytanie, ~buildsrc/queue.html

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 2 Maj 2004, 14:32:42 CEST

On Sun, May 02, 2004 at 02:03:12PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:

> A co On na złość robi innym?
> Wydawało mi się że czeka na to az wszystkie zaleznosci beda spełnione a nie
> czeka sie az pakiet bedzie przetestowany bo do ac-ready malo ludzi zaglada bo
> czasem boli jak trzeba duzo downgrade bo się ostro posypało...

Przed 1 maja wyglądało to tak, że każdy pakiet szedł do ready/ a gdy
były spełnione wszystkie zależności, był przenoszony do głównego
drzewka. test/ służył własnie jako test - poletko doświadczalne. Ja na
tem przykład puszczałem tam php5 żeby sprawdzić, czy się buduje.
Założenie było takie, że z test/ nic nie trafiało do głównego drzewka.

Od 1 maja sprawa uległa zmianie - domyślnie wszystko ma lecieć do test.
Jeśli zależności będą spełnione, idzie do ready/, gdzie ma być
testowane. Jeśli nie pojawią się żadne błędy, zostanie przeniesione do
głównego drzewka.

A przynajmniej ja to tak rozumiem.