SPECS: openoffice.spec - locale update

Pon, 3 Maj 2004, 12:35:31 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Bo nie czytasz uważnie - less openoffice.spec i tam na górze pisze.

Czytam commitlogi i dlatego wpadlo mi to w oko.
O tym piszesz ? :

#       - fix locale names and other locale related things

Jesli tak to tu chodzi o dwie rozne rzeczy. Ja nie kwestionuje "locale AR"
Nawet bym sie zgodzil na "jezyk o kodzie AR". Natomiast buntuje sie wobec
nazywania samego jezyka "AR".

IMO to tak, jakby ktos powiedzial, ze to "PL wstapilo do Unii" a nie
Polska...

  phone (48)(58) 347 14 61