SPECS (AC-branch): qt.spec - qt branched for ac,for now qt 3.3.2 w...

Pon, 3 Maj 2004, 20:20:36 CEST

Dnia pon 3. maja 2004 20:00, Piotr Szymański napisał:
> Hi,
>
> Arkadiusz Miskiewicz (Monday 03 May 2004 19:21):
>
> Jesli mam odowiadac za kde w ac to nie puszcze tam 3.3.2 wczesniej niz za 2
> tygodnie albo miesiac bo mniej wiecej w tym czasie okaze sie czy wszystko
> dziala ok.
Jeśli masz odpowiadać to rusz tyłek i zrób kde-i18n.spec bo jak na razie kde
robię całe za Ciebie. Od słów do czynów.

> Jesli RM zdecyduje ze ma pojsc qt mimo mozliwosci wystapienia potencjalnych
> bledow to pojdzie.
RM używa kde? Wątpie. Pewnie mu się coś zdaje tylko co... Takie podejście jest
z deka pozbawione konsekwencji - jakoś XFree, glibc itp podbijamy do nowych
wersji mających potencjalne błędy. Trochę brakło tu logiki.

> Ilu aplikacji qt/kde uzywasz z tych ktore sa w cvs naszym?
Używam wyłącznie z naszego cvsu (całe kde, kdetv, opera shared, licq, k3b,
koffice, psi).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux