Nie buduje sie libbonobomm.spec

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Wto, 4 Maj 2004, 00:31:09 CEST

Witam!

Nie buduje sie libbonobomm.spec
wywala sie na tym:

checking for gtkmm-2.0 >= 2.0.0 libbonobo-2.0 >= 2.0.0 ORBit-2.0-cpp >=
1.3.8... Package gtkmm-2.0 was not found in the pkg-config search path.
Perhaps you should add the directory containing `gtkmm-2.0.pc'
to the PKG_CONFIG_PATH environment variable
No package 'gtkmm-2.0' found

co nie dziwi, jest plik:
/usr/lib/pkgconfig/gtkmm-2.4.pc
po zlinkowaniu do powyższego pliku:

/usr/lib/pkgconfig/gtkmm-2.0.pc

przechodzi dalej i zatrzymuje sie na tym:
generate_defs_libbonobo.cc:22:59:
gtkmm_generate_extra_defs/generate_extra_defs.h: Nie ma takiego pliku ani
katalogu

w pliku tools/extra_defs_gen/generate_defs_libbonobo.cc jest ścieżka do
generate_extra_defs.h

#include "gtkmm_generate_extra_defs/generate_extra_defs.h"

co faktycznie w /usr/include/gtkmm-2.4 nie ma. Zatem podejrzewam że w
gtkmm-devel brakuje tego albo nie wiem. Za to jest generate_extra_defs.h
jest w glibmm-devel. Nie mam pomysłów co z tym fantem - pomoże ktoś ?

PS. libbonobomm jest wymagany przez libbonobouimm a dalej przez
glademm.spec, paczke tą chce do Anjuty do projektu gtkmm.

Pozdrawiam PawciooS