{halfOT] Zwisy

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Wto, 4 Maj 2004, 09:44:40 CEST

W liście z pon, 03-05-2004, godz. 16:23 +0200, Jakub Piotr Cłapa
napisał:

> Nic innego? Cieżko VMware lub UML, jeśli problemy wydają się niemożliwe
> do reprodukcji (nie wykryłem zależności między tym co robie a zwisem).
> Niczym nie da się zmusić jądra do wyrzucenia gdzieś komunikatów? (w
> końcu chyba jakiś panic powstaje, nie?)
A może to kernel-2.6.5? Na nim X-serwer lubi zająć 100% CPU i 100%
memory. Objaw taki, jak opisałeś, ale oopsa nie ma. I sieć dalej chodzi,
bo co któryś pakiet przechodzi, poprostu system jest tak obciążony, że
nie potrafi obsługiwać swoich podstawowych funkcji życiowych. U mnie
najpierw pada klawiatura, po około 30 sekundach mysz. Nie ma oopsa,
czasem po około 15 minutach zdychają iksy z komunikatem że malloc się
nie powiódł i wszystko wraca do normy. Częściej system czeka grzecznie
na sprzętowy restart. Na 2.6.4 było ok.
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew