Fwd: porzadki na ftp

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 4 Maj 2004, 09:58:37 CEST

On Tue, 4 May 2004, Tomasz Pala wrote:

> Więc RM ma ostrzeżenie. 2.6 nie nadaje się do użytku (niezależnie od
> tego, co twierdzi blues - wystarczy mi czytanie tutaj o ooopsach), a
> iptables24 dalej niezbudowane. I jeszcze będzie się jedynego kernela
> Ac czepiał...

to TY twierdzisz ze sie nie nadaje ...
zwykle okazuje sie ze to ktos cos spapral [ jak np djurban - bodajze
narzekal ze mu nvidia nie dziala, a mial inaczej budowane moduly a inaczej
reszte systemu]
Ja na 2.6.6 juz teraz nie narzekam.
Na moim sprzecie dziala ladnie, nie zanotowalem zadnych problemow
jedyne co jest to _teraz_ problemy z kbuild-out-of-tree
czyli budowaniem okolokernelowym.
ale mam zamiar dzis to poprawic ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}