SOURCES: neverball.desktop - fixed utf8

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Wto, 4 Maj 2004, 11:33:23 CEST

On Tue, 4 May 2004 10:40:13 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wyprodukował:

> Nawet jeżeli jej nie ma to IMvHO taki wpis jest lepszy niż jego brak.
> Ikonka może się pojawić z czasem.

Tego wpisu już nie ma, ale jest za to neverball.png - zresztą nowa wersja
wyszła i uaktualniłem. Nie wiem czy wogóle jest sens dawać xpm jak dużo
speców tylko ma png - wyjaśni mi ktoś ? Pliki png zajmują mniej miejsca.
Jest gdzieś zapisane w jakim standardzie (tzn. zasady) mamy tworzyć wszelkie
menu, ikony, ścieżki dostępowe do bibliotek itd ?

Pozdrawiam PawciooS