[SPAM] Re: kernel/pts [bylo: Re: Fwd: porzadki na ftp]

Wto, 4 Maj 2004, 11:39:42 CEST

Dnia wto 4. maja 2004 11:34, Marcin Doliński napisał:
> W liście z wto, 04-05-2004, godz. 11:27 +0200, Arkadiusz Miskiewicz

> Ale nie zwalnia jak kiedyś?
Zwalnia. Różnica jest natomiast taka, że wcześniej brał pierwszy wolny z
numerku, a teraz bierze po kolei aż przekręci się mu licznik i znów będzie
brał o zerowego (algorytm się zmienił - tyle).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux