{halfOT] Zwisy

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 4 Maj 2004, 18:07:34 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Ostatnio zauważyłem coś w tym stylu u siebie (2.6.5-1). Starting kde dislpay
> manager, czarny ekran i mogę spokojnie naciskać restart.

Mogłoby to być to. 4.4.0 nie działają wcale lepiej, a po przekierowaniu
konsoli na seriala, podpięciu Palma i krótkiej zabawie z SysRq (czułem
się jak w filmie o ,,hakerach'' :D) okazało się, że system trochę
reaguje. Niestety po kilku minutach przestał. Przy następnym zwisie
postaram się wywiedzieć więcej.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa