Nowa samba

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Wto, 4 Maj 2004, 19:36:30 CEST

On Fri, 30 Apr 2004, Tomasz Mateja wrote:

> Na -r DEVEL jest nowa samba 3.0.3 prosilbym kogosz z wiedzacych ;) o
> przetestowanie tego i przeniesienie na HEAD (no dobra przeniose sam jak
> otrzymam pozytywne opinie ;) )
> Pozdrawiam

Czy na prawde nikogo nie interesuje samba, uwazam ze poczynilem troszke
zmian ktore powinny byc przez kogos zweryfikowane, jesli jednak nikogo
poza mna to nie obchodzi to przeniose ja na head bo mnie odpowiada
bardziej ta moja niz ta co jest tam obecnie.
Przyszly development samby widzialbym tak - wszystkie wersje pre i rc
potem jak wychodzi stable - to na DEVEL dochodzimy do rel 1 i -j z HEAD.
Moze sprobuje na -r SAMBA_4 zbudowac to co maja w svn :D
Pozdrawiam i prosze o odzew.

Tomek.