nazewnictwo skryptow, bylo: python-devel-tools

wrobell wrobell w pld-linux.org
Wto, 4 Maj 2004, 19:54:20 CEST

On Tue, May 04, 2004 at 05:28:18PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> Dla modułów. My też.

> Dla skryptów, które standardowo nie są dostępne w %{_bindir}.
> Czy "cały świat" ma dostępne te moduły jako skrypty w $PATH?

wpisz pdb.py lub timeit.py w groups.google.com

[...]
> (swoją drogą, gdzieś - chyba w Debianie - widziałem zalecenie nie
> używania .py, .pl, .sh itp. rozszerzeń dla skryptów dostępnych w $PATH;
> zresztą użytkownik nie musi interesować się, w jakim języku jest dany
> skrypt)

czasami to po prostu gra slow... przynajmniej dla mnie: timeit.py, em.py :-]
lub, ze tak ujme, tradycja

co do obecnych nazw w devel-tools, to sa one siermiezne.
jakie nazwy wymylisc, zeby sie od razu odpowiednio kojarzyly (vide
pdb.py, timeit.py na groups.google.com i w wszelakiej dokumentacji),
wygladaly ladnie i potencjalnie nie konfliktowaly (profile.py)?
no i oczywiscie, zeby nie bylo tego nieszczesnego _py ;-P

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>