RFC: perl-*

Wto, 4 Maj 2004, 22:31:08 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> 3. apache*-mod_perl i perl-Apache-Test: zawieraja z grubsza moduly o tych
>    samych nazwach, ale w innych sciezkach. Konflikt na manach.
>    IMO takxe Obsoletes (a moze Conflicts lub wspolistnienie tych pakietow ma
>    jakis sens?)

autopoprawka:
perl-Apache-Test zawiera nowsze wersje niektorych modulow z apache-mod_perl,
ale instaluje sie w innej sciezce (%{perl_vendorlib}).
Pytanie o celowosc wspolistnienia obu wersji nadal aktualne. Bo mozna
- wyciac tylko konfliktujace many z jednego z pakietow (ktorego?)
- wydzielic z apache-mod_perl podpakiet ze wspolnymi modulami i dac wzajemne
  obsoletes
- wrzucic moduly z perl-Apache-Test bezposrednio do apache-mod_perl
  *zamiast* aktualnie tam sie znajdujacych.

Bo tak jak jest zostawic nie mozna.
Ja sie sklaniam ku ostatniej opcji i, jesli nie bedzie sprzeciwow, tak
zrobie.

  phone (48)(58) 347 14 61