RFC: perl-*

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 5 Maj 2004, 14:24:23 CEST

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [05-05-2004 00:45]:
> W Makefile.PM jest sugestia instalacji w innym katalogu (-> "relative to
> Apache2 directory")

O, faktycznie, MP_INST_APACHE2.  Nawet ładnie udokumentowane w
docs/user/install/install.pod; według tego opisu, RH tak robi, wg
packages.debian.org Debian też -- możemy i my.

Z tym, że to śmierdzi.  Powoduje umieszczenie modułów w @INC/Apache2/*,
zamiast @INC/*.  Żeby działało, wymaga "use Apache2", który dodaje
odpowiedni katalog do @INC.  Rzeźbienie...  Trzeba będzie przejrzeć
zależne moduły / programy i pododawać "use Apache2".

Commitnąłem zmieniony spec na branch MP_INST_APACHE2; jakieś
przeciwwskazania co do merge?  Implikacje, których nie przewidziałem?

> Moze mialoby sens zrobic cos takiego, ale z apache1, ktory powoli zanika?

IMHO psucie przy mp1 to nie jest dobry pomysł...  Wciąż jeszcze sporo
kodu z tego korzysta, i to takiego kodu, który działa i nie jest przez
nikogo dotykany.

> Czyli merge + Obsoletes ?

To wydaje mi się najsensowniejsze.

--