%__find_perl_{requires,provides}

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 6 Maj 2004, 16:58:07 CEST

Dziwiłem się ostatnio, czemu `rpm -q --requires pakiet|grep ^perl\(`
zwraca co innego, niż `rpm -ql pakiet|/usr/lib/rpm/perl.req`.  Szukałem
błędu w perl.req, kombinowałem, zostawiłem na później...

Okazało się, że makra z $Subject są wywoływane dla każdego pliku osobno.
To jest błąd.  Powinny być wywoływane raz dla (pod)pakietu, z listą
plików podaną na STDIN lub jako argumenty.

Może ktoś poprawić?  Jeśli nie, to prędzej czy później to zrobię, ale
osobie obeznanej z bebechami rpm-a zajęłoby to dużo mniej czasu...

PS  http://pld-linux.org/ leży (co najmniej) od wczoraj; wstanie kiedyś?

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]