[winex] opengl...

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Czw, 6 Maj 2004, 20:39:08 CEST

On Thu, May 06, 2004 at 08:15:05AM +0200, Paweł Sikora wrote:
> ale jesli cos nie jest zaimplementowane, to odpytanie glGetIntegerv(
> GL_MAX_VERTEX_UNITS_ARB, &i) powinno wywolac blad w openGL'u.
> np. GL_INVALID_ENUM
Hm, ale to rozszerzenie w samym sterowniku raczej jest.

> przy kompilacji wine(x) na naglowkach nvidii nie zbudujesz pakiektu,
> ktory i tak by nie dzialal prawidlowo - chociazy tyle dobrze.
Te nagłówki są jakieś trefne. Dzisiaj miałem np. problem z tym, że nie
jest w nich zdefiniowane rozszerzenie GL_ARB_multitexture, które zostało
włączone do rdzenia OpenGL-a w wersji 1.3. Jeżeli chodzi o implementację
tego rozszerzenia, to już pierwszy Quake z niego korzystał.

> przy kompilacji na naglowkach xfree86/x11 pakiet sie zbuduje,
> ale bedzie dzialal blednie bo wywolanie zapytania nie zwroci
> zadnego bledu.
Nieprawda. Twój program jest błędny, ponieważ chce pobrać wartość z
OpenGL-a nie inicjalizując go wcześniej. Po dopisaniu inicjalizacji
dostaję i=4 (i już wiadomo czemu pod wine dobrze działało).

wolf
--
  Bartek   .  - No tak, trudne dzieciństwo masz, bo nie ma kredy, ja wiem.
  Taudul   :