rpm

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 6 Maj 2004, 23:24:59 CEST

On Thu, May 06, 2004 at 10:16:16PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

>                                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Katalog nie zawsze jest taki.

Fakt. To w jaki inny sposób mogę przekazać ścieżkę? jakiś %define przed
%include i odwołanie się do tego?

> Tak się dzieje, jeśli skrypt nie odczyta wszystkiego co rpm mu napisze
> na wejście.

Hmm... no nic, popatrzę. Ale nie wiem, gdzie się ten skrypt może
wykrzaczać...

> Która niepotrzebna?
> Ta pierwsza (chyba) dodaje wywoływanie __php_{provides,requires},
> których oryginalnie nie ma.
> Druga jest potrzebna do zależności perlowych i ELFów (przy czym to
> drugie jest jeszcze do poprawki).

Hmm. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem działanie tych łatek, ale pierwsza
z nich wykrywa pliki z rozszerzeniem .php i odpowiednio je koloruje
(RPMFC_PHP). Druga z nich natomiast (chyba) dodaje wsparcie dla
%{_noautoreqdep}, %{_noauto{req,prov}files). Całe to kolorowanie służy
(znów chyba) temu, by do skryptów przekazać tylko owe zamarkowane pliki.

Dobrze kombinuję?