python-devel-tools

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 7 Maj 2004, 00:06:30 CEST

On Setting Orange, Discord 52, 3170 YOLD, Jakub Bogusz wrote:

> A, fakt, zapomniałem, że te moduły w pakiecie są skompilowane.

A jakby zamiast symlinków shellowiec postaci jak niżej?

#!/bin/sh
exec /usr/bin/python \
     /usr/lib/python-scripts/albo/inny/odpowiedni/katalog/skrypt.py-albo-pyc-albo-pyo

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...ludzie mówią, mówią, mówią -- oni mówią, że jest dobrze,