[kde322] znalazlem i usunalem objaw, teraz pora na przyczyne...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pią, 7 Maj 2004, 16:31:35 CEST

On Thu, 6 May 2004, havner wrote:

> Ja mam te same komunikaty przy starcie i mi dziala. Moze to jednak nie jest
> to.

teraz juz wiem na 100% ze to napewno nie jest to.
juz mocno wkurzony wytropilem za pomoca `ss -an`
kdeinit, ktore przy odpalaniu procesow laczy sie
z localhost -> localhost:111, wywysla syn i czeka,
az minie timeout. zapodalem na firewallu

# iptables -I OUTPUT -o lo -p tcp --dport 111 -j REJECT

i jak reka odjal. wszsytko ruszylo, tylko licznik bije.
teraz pora uderzyc do panow od kde...