balsa vs gpgme w Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 7 Maj 2004, 20:41:29 CEST

On Fri, May 07, 2004 at 08:33:12PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> wyczuwam ironię ;) a sylpheed-* to co? podobno też stabilny, w
> przeciwieństwie to balsy.

Nie wiem, nie używam ani jednego ani drugiego.
Wywalałem zależności od libiconv w Ac i przy tym nadziałem się na taki
kwiatek w balsie.
sylpheed "zwykły" teoretycznie używa gpgme 0.3.x, ale to nieprawda
z powodu łatki (ac_fixes chyba?), której nikt do tej pory nie poprawił.
sylpheed-claws faktycznie używa gpgme 0.3.x, nie wiem czy potrafi używać
0.4.x.

Zostają jeszcze:

poldek> search -r libgpgme.so.6
4 package(s) found: