bezpanskie katalogi

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 7 Maj 2004, 20:51:12 CEST

On Fri, May 07, 2004 at 08:43:11PM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> (~)$ qf /usr/share/{application-registry,mime-info}
> gnome-mime-data-2.4.1-2
> gnome-mime-data-2.4.1-2
> (~)$
hm.. juz widze :/
ale wyslalem zanim pomyslalem o tym ze tego nie mam po prostu
zainstalowanego ;)

tym niemniej gosciu na alt.pl pisze ze mial do tych katalogow ustawione
zle prawa. co niepozwalalo dzialac gnomowi z uzytkownika != root.

u mnie dziala jak widze :/
dziwne...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała