vfolders a docklety

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 7 Maj 2004, 21:34:58 CEST

On Fri, May 07, 2004 at 12:08:08AM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> A ja takie pytanie mam - czemu te pliki desktop mają słuzyć? W menu kde, czy
> gnome one raczej pożądane nie są (fixme). Rozumiem, że są przydatne w menu
> takiego wmmakera a pliki desktop mają posłuzyć jako baza do wygenerowania
> manu przez vfmg? Jezeli to o to chodzi to należy dac im rzeczywiscie coś koło
> X-Docklet i OnlyShowIn=old no i w applications.menu odpowiednie entry
> trzebaby stworzyć.

To niech będzie "NotShowIn=GNOME,KDE" i X-Docklet w Categories.

> No własnie - z tym jest problem - tak samo jak
> z /usr/share/{icons,pixmaps,themes} i /etc/xdg. Mam wątpliwości, czy
> włascicielem tych katalogow powinien byc pakiet {XFree86,X11}-libs.

icons i pixmaps raczej nie, bo mogą być przydatne także bez X
(w końcu nie tylko programy pod X mają ikony, a wyświetlać ikony dla
programów nie-Xowych można chcieć nawet bez zainstalowanych X).
Czy themes to nie wiem.

Co do %{_desktopdir}/docklets - nie widzę większych przeciwskazań
(docklety i tak używają X*-libs), chyba żeby lepsze miejsce się
znalazło.