[Ac] gdm zwalony?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 7 Maj 2004, 22:31:55 CEST

> I czy komyś zdarza się że gdm uwala klawiaturę (po prostu ją zawiesza)
> dopiero po kilku resetach (miekkich) działa.

U mnie się zdarzało, że przy starcie nie reagował na klawiaturę -- tzn.
kursor (ten od wpisywania) przy wciśnięciu litery przestawiał migać, ale
sama litera się nie pojawiała. Workaround: Wybranie myszą opcji "XDMCP
chooser", a potem "Cancel". Klawiatura USB/HID.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |