mono hacker help needed! (kompilacja muine 0.6.0)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 8 Maj 2004, 17:47:29 CEST

On Thu, May 06, 2004 at 11:19:21PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Thu, 6 May 2004 22:58:46 +0200
> Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:
>
> [...]
>
> to nie to, nie buduje się tylko z mono zbudowanym w otoczeniu glibc +
> nptl (bez względu na to czy mono miało zablokowane czy odblokowane
> nptl). na gołym glibcu nie ma problemu.

U mnie się buduje, ale tylko jeśli mono było z --with nptl.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?