[kde-look] PLD color schemes and konqueror tiles

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 9 Maj 2004, 12:11:02 CEST

> Dajcie spokój.
> Zamiast ucinać ludziom ręce trzeba ich "zasymilować" (właśnie oglądam
> StarTrek)

Nie chodzi o zabijanie dobrych intencji, lecz o ile dobrze zrozumiałem
Adama o wykładnię postępowania w takich przypadkach. Autor prac
sugeruje jakoby jego prace były bezpośrednio powiązane z dystrybucją
której używa, co nie jest prawdą. Dodatkowo pozostaje pytanie co do
odczuć estetycznych i jakościowych powiązanych z tymi pracami.
Np. prace mimooha są bezdyskusyjnie atrakcyjne i powszechnie
akceptowane przez grono współtworzacych dystrybucję, natomiast w tym
przypadku mamy już "kwestię gustu".

--
Fryderyk Dziarmagowski