STBR nest?

Nie, 9 Maj 2004, 22:13:24 CEST

Dnia nie 9. maja 2004 22:05, Jakub Piotr Cłapa napisał:
> Na jakiej zasadzie pakiety lądują na builderach NESTowych? Pytam, bo
> psi.psec z brancha DEVEL IMHO nadaje się juz od dłuższego czasu do
> testowania (nie jest 100% stabilna, ale za to ma zdecydowanie wyższą
> funkcjonalność).
Jeśli ktoś kto ma uprawnienia puści to będzie. Nie ma już automatycznego
generowania pakietów bo się paru osobom nie podobało - te osoby miały
puszczać z palca pakiety - niestety jakoś nie puszczają.

Z mojej strony nest został nieco porzucony.
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux