PLD-doc: maintainers (NEW) - Initial release of list

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 11 Maj 2004, 13:07:06 CEST

Marcin Krzyzanowski wrote:

> i co "im" zrobisz ?
[...]

Proponowałbym niedemonizować. W prawdzie nie wiem o czym mówię, ale wydaje mi się, że chodziło o kluczowe pakiety takie jak np. kernel.spec czy inne kde* lub perl*, gdzie w poszczególnych drzewkach każdy[1] wie co robi i za co "odpowiada", a gdy ktoś mu coś zmieni to jest zły :)
IMHO jest to rozsądne, bo np. wiesz kogo spytać zanim komuś wejdziesz w drogę.

[1] każdy z opiekunów danej gałęzi
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>